Пошуковий запит: (<.>A=Бабак К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Бабак К. В. Структурно-інтегративний підхід до професійного розвитку особистості на етапі первинної професіоналізації [Електронний ресурс] / К. В. Бабак // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 26. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_26_5
|
2. |
Бабак К. В. Дослідження особливостей професійного розвитку студентів педагогічного коледжу [Електронний ресурс] / К. В. Бабак // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 28. - С. 17-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_28_4
|
3. |
Бабак К. В. Особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів в умовах навчання у педагогічному коледжі [Електронний ресурс] / К. В. Бабак // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_14
|
4. |
Бабак К. В. Розвиток особистості у практиці діяльності психологічної служби [Електронний ресурс] / К. В. Бабак // Психологія: реальність і перспективи. - 2014. - Вип. 3. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2014_3_10
|
5. |
Бабак К. В. Психологічна служба ВНЗ як засіб психологічного супроводу професійного розвитку студентів [Електронний ресурс] / К. В. Бабак // Психологія: реальність і перспективи. - 2016. - Вип. 7. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2016_7_7
|
6. |
Бабак К. В. Модель психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу [Електронний ресурс] / К. В. Бабак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 1-2. - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_1-2_18
|
7. |
Нікітіна Л. О. Фіскальна децентралізація як зміна податкової системи на користь фінансової незалежності місцевих бюджетів України [Електронний ресурс] / Л. О. Нікітіна, К. С. Бабак // Міжнародний юридичний вісник: збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2016. - Вип. 2. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/muvnudp_2016_2_30
|
8. |
Єлісєєва О. К. Аналіз ефективності експортно-імпортних операцій на прикладі підприємства [Електронний ресурс] / О. К. Єлісєєва, К. О. Бабак // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 4(1). - С. 208-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_4(1)__43
|
9. |
Єлісєєва О. К. Аналіз світового ринку банківських послуг [Електронний ресурс] / О. К. Єлісєєва, К. Бабак // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2020. - № 2. - С. 276-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2020_2_51
|
10. |
Бабак К. В. Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу: структурно-інтегративний підхід [Електронний ресурс] / К. В. Бабак // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2015. - № 2. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2015_2_3 Здійснено системне теоретико-експериментальне вивчення змісту, структури й особливостей професійного розвитку студентів педагогічного коледжу в контексті психології життєтворчості особистості. Запропоновано структурно-інтегративний підхід до розуміння змісту первинної професіоналізації як одночасного розгортування особистісних, професійних і процесуальних компонентів онтогенетичного розвитку особистості та набуття статусу суб'єкта власної життєтворчої активності. Обгрунтовано необхідність запровадження системи психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу, розроблено його теоретичну модель. Визначено провідні комплекси особистісних характеристик, розвитком яких забезпечується процес первинної професіоналізації педагога. Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу на етапі первинної професіоналізації, розроблено, апробовано та доведено ефективність комплексної програми психологічного супроводу.
|
11. |
Бабак К. В. Взаємозв’язок і динаміка особистісного та професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ I-II рівня акредитації [Електронний ресурс] / К. В. Бабак // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2017. - № 1. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2017_1_5
|
12. |
Крижановська З. Ю. Емоційна прив’язаність дитини до матері як предиктор її соціальної адаптації до шкільного навчання [Електронний ресурс] / З. Ю. Крижановська, К. В. Бабак // Психологічні перспективи. - 2021. - Вип. 38. - С. 138-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2021_38_13
|
13. |
Крижановська З. Ю. Роль типу прив’язаності в сприйманні романтичних взаємин чоловіків та жінок [Електронний ресурс] / З. Ю. Крижановська, К. В. Бабак // Психологічні перспективи. - 2022. - Вип. 39. - С. 230-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2022_39_19
|
14. |
Бабак К. М. Вища культурологічна освіта в Україні: історіографія дослідження [Електронний ресурс] / К. М. Бабак, М. Б. Шатрова // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2023. - Вип. 45. - С. 148-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2023_45_26
|